Een asbestattest aanvragen?

Heeft u een asbestattest nodig bij verkoop of wil u een asbestinventaris van uw huis om te weten waar asbest zit?

Als officieel erkend astbestattest deskundige kunnen wij voor u een astbestinventaris opmaken. Wij werken snel, precies en correct! Bovendien verzorgen wij alle administratie en bezorgen u een geldig OVAM asbestattest.

Om de extacte kostprijs van een asbestattest voor uw huis of appartement te weten, vult u best onderstaand formulier in en wij contacteren u zo snel mogelijk met een gedetailleerde prijsofferte.

In welke regio kunt u bij ons terecht voor een asbestattest?

Wij werken in de regio Dendermonde, Aalst, Lede, Wichelen, Wetteren & Lebbeke.

Woon je buiten deze regio, contacteer ons om te kijken of het haalbaar is voor ons.

Wanneer is een asbestattest verplicht?


Vanaf 23 november 2022 is een asbestattest verplicht bij het verkopen van een huis of appartment dat gebouwd is voor 2001.

Tegen 2032 moet iedere eigenaar van een gebouw dat gebouwd is voor 2001 over een asbestattest beschikken.

Hoe gaan wij te werk voor uw asbestattest?

1  U vult het contactformulier inclusief welke oppervlakte (indien u dat weet).

2  Wij contacteren u en bezorgen een all-in prijsofferte.

3  Wanneer u akkoord gaat met de offerte, dan maken wij een afspraak om de inspectie uit te voeren en eventueel stalen te nemen.

4  De genomen stalen worden onderzocht en wij maken de asbestinventaris op.

5  Wanneer de betaling voldaan is, ontvangt u een digitale versie van uw asbestattest.